Bara ta slut, gärna direkt!

Ingen rolig dag idag, står och kämpar med att försöka hålla ögonen öppna överhuvudtaget, känns sådär!
Vill bara att mina 8 timmar ska ta slut.. gärna NU!
Vill sätta mig på tåget och slumra, gå av och promenera upp till Mia, klippa mig, snacka lite skit, få konstnadsuppgifter inför bröllopsdagen.. Åka hem.. Mysa med min lilla 28:aåring.. Klä upp mig lite, gå ner på stan och umgås med världens bästa familjer.. Sen gå hem och somna i min underbara grop och veta att det bara är EN dag kvar på helvetesveckan.. Förvisso den värsta dagen men ändå.. det är den sista i alla fall :) Alltid något!

Fick beröm för mitt leende av chefen, Skönt att höra en dag som denna då man mest känner att leendet känns påklistrat för att det ska vara där liksom.
Men då kommer han och säger "Sandra, du är den ENDA som ler så när jag kommer.. helt underbart att komma till jobb då!"

Kul att höra som sagt, då blev jag på lite bättre humör. En kopp kaffe till om ca en halvtimme.. Sen är jag on the move igen hoppas vi på.. Ska i alla fall öppna ytterdörren och släppa in lite syre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0