Block, grid, kod, konf, grupp, bekräftelse, fakturaunderlag

Vad jag håller på idag!
Trasslat till det lite för mig själv känner jag.
Nåja. Jag redde nog upp röran till slut.. Hoppas jag. Det sista jag vill göra är att att dumpa det på bokningstjejerna nu när de kommer tillbaka, inte snällt :(.
Men jag tror det ska se OK ut :) Ser bra ut i mina ögon och dom är ju ändå rätt tränade.

Fick bekräftelse från Nautilus att mitt medlemsskap var uppsagt och att de inte kommer att ta betalt för nästa månad då jag timade precis i slutet på denna. Bra och SNABB service! Inte ofta företag imponerar på mig (Nordea och Telenor står ju överst på min HATlista...) men för en gångs skull gick de bra.

Så nu ska alltså medlemsskap på nautilus startas för att vi ska kunna köra igång som tusan efter semestern. Nu finns det ju MÅNGA man kan träna med dessutom. Svägerskan, storebror, mami..och sambon :P haha! Tänka sig!

Hm ser jag rätt...är kl 10.. Jadå ;) 13 arbetstimmar kvar gott folk ;)

Kommentarer
Postat av: teddy

Maxiyatzy är mycket roligare än vanlig ytazy. Mera siffror ich saker att tänka på :)

Nu närmar sig slutet för dig ju :) Jag förstår om du är spänd :) När pker ni till grekland?

Ha nu en fin torsdag.



kramis

2008-07-31 @ 10:29:48
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Så du slutar på Nautilus för att börja på... nautilus?? Ja ja det är väl värmen! Dom ringde mig kl 8 imorse för att kolla varför jag ville sluta -berättade precis varför och han (i Örebro) tyckte det var bra att få besked. Bra att dom ringer upp tycker jag.

Hörs sen gumman - snart är det semester för dig ..

2008-07-31 @ 13:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0