Bra kväll.. o nu laddar vi upp för nästa

Det blev en bra partykväll igår! :)

Kom hem HELT SLUT efter att ha kämpat mig först förbi två ton barnvagnar mellan stånd och tält.. och sen uppför backen i vämen...
Niccogodningen blandade en drink och sen komms mams.. Därefter världens bästa svägerska och sen trillade släkten in i strömmar.. Blev en hel delfolk o jag tror att alla hade roligt?
Ner på stan och in i ett tält som körde typ Wallmans.. Nice stämning.. Jag och Kidsister kan ju dom låtarna iaf :)

Kul också att Marina har träffat många i familjen.. systrar och bror ;) Min andra tärna känner ju dom alla redan :) Haha!

Idag ar det varit playan för hela slanten.. O nu ska vi snart ner på staden igen. Ska möta upp mamms och kolla in 60 tals tältet.. :) ett par cider på det så blir de trevlig stämning


Vi två med världens bästa stad i bakgrunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0