Bröllopsresan

Idag SKA jag faktiskt hålla vad jag lovar, så jag börjar med att berätta om det som förhoppningsvis blir vår bröllopsresa:


Swanson har helt underbara rundresor i bland annat USA som vi har fastnat för. Denna heter Golden California och verkar vara PRECIS det vill göra nu!


Dag1 - 3 San Francisco
Dag 4 Hämta ut hyrbilen + köra till Carmel/Monterey
Dag 5: Carmel till San Luis Obispo
Dag 6: Los Angeles
Dag 7: LA
Dag 8: Från LA till Las Vegas
Dag 9: Las Vegas
Dag 10: Las Vegas till San Diego
Dag 11: San Diego
Dag 12: San Diego till LA + flyga hem.

Vad tycks?
NICE enligt mig.. En cabbe, sjukt bra musik och så bara vi två :)


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Å låter helt underbart!!

När ska ni gifta er??

2008-07-09 @ 14:44:24
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0