Då börjar vi om.. pling pling "vafan klockan kan inte vara 05,15 redan?"

Vilken helvetes morgon!
Började som ovan, telefonen ringer.. och jo klockan var visst 05,15 redan och det var bara till att släpa sig upp.
Om ni kollar ett par inlägg ner så skrev jag igår att jag vill ha nya täcken och kuddar.. Kuddar framförallt.. O i morse när jag vaknade fick jag ännu en anledning.. Man skulle lätt kunna slänga en sten på mina axlar och stenen skulle gå sönder.. Så spänd är jag.. AJ! Försöker tänja ut men nej.. det vill sig inte :(

Kommer hit. En konferensbokning, stäng i kanalerna!!!, inga scones till konferensen, mail i inboxen med mera med mera... STOPP.
Då börjar vi om!

Godmorgon! Vilken härlig tisdag! Endast 17 dagar kvar till semestern, 11 arbetspass efter detta!
And we love tuesdays!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj, oj! Nu axeln, hur har det blivit med ljumsken? Har du sett några fina täcken och kuddar nånstans? kramisar

2008-07-15 @ 11:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0