Drink eller sorbet? ;)

Jodå, idag har vi kul på jobb. Väldigt kul.
Har jobbat en timme och är redan uttråkad! Jag gillar när det händer saker, det gör det definitivt inte här är jag rädd för.. Uscha! Eftermiddagarna börjar ta död på mig, minst sagt! Jaja, har fyra härligt mornar framför mig i veckan.. Upp fem fyra dagar i rad.. WOOONDERBAR! not ;) Ähhh vad ska man göra? Smile and be happy!

Har redan slurpat i mig min första kaffe.. Latte med dubbla espresso i.. Tack Stellan, kommer att köra speedy gonzales resten av kvällen!

Har iaf lyckats lura med mig lillasis till Gina nån dag för att spana in ett par baggyjeans som jag är lite sugen på.. Vet dock inte alls om det är min stil.. Provade dom när jag och mams var på stan sist men vill ha en andra åsikt också! :)

Yeah.. Om man skulle skicka upp ett fruktfat kanske? Hm, kan iofs vänta en halvtimme eller nåt.. Vill ju inte att det ska stå och bli traaadigt..

Oj vad jag maler.. Sorry babes.. Ska sluta och bara återkomma när jag har något bra att säga ;)


Gah! SÅ sugen på att klä upp mig och gå ut och dansa.. Men det ska vi ju,... Så fort Maggis kommer hem igen ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi måste gå ut allihop snart igen, som förr i tiden!!!

2008-07-14 @ 10:53:02
Postat av: maggski

Oh yes :D det kommer bli skitbra!

2008-07-14 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0