En alldeles PERFEKT ledig helg!

Jag sa ju det redan i fredags eller hur? Jag kommer inte att blogga mycket under helgen, har haft alldeles för mycket trevligt att hitta på.. Och en massa tid att ta ige (vilket jag tyvärr aldrig riktigt lyckas med!)

I fredags hämtade Nicco mig, vi köpte sushi, massa chips och dip och sjönk ner i soffan med allt detta. MUMS! Jag älskar sushi. Jag lovar att det kommer att bli min gravidgrej.. Synd att jag inte får äta det då bara :(.
Blev en massa mys och massa Gilmore innan vi nästan däckade båda två.. Blev tidigt sänggående med andra ord. Sov massa timmar och sen låg vi bara och MÖS!
Frukost och gick vi faktiskt och la oss en timme till innan vi åkte ut på Flowerteam och sen till världens bästa svärföräldrar... Därefter hem för en dusch och sen till Dessi och Jonas.
TACK för en helkväll.. Känns alltid så lagom att umgås med dom två, inga måsten.. bara riktigt trevligt och kul alltid! :)

Mitt i natten gick vi upp och körde svärföräldrarna till Kastrup.. Kändes SÅ bra när vi rullade in där att vi själva kommer att stå där om 2 veckor. Underbart!
Hem och nannade till 12,30.. lite slitna båda två för annars brukar 09,30 vara standard.. :O
Middag hos mamma, kaffe hos pappa och sen bio.
Kollade på Mamma Mia som är SKITBRA!

Haha skrattade mig igenom hela filmen och fick grymma rysningar emellanåt.. Grymt BRA rysningar ska tilläggas.. Som när hon gick in i kyrkan och Nicco kramade min hand extra hårt.. Där står vi om mindre än 10 månader :)). (Hoppas dock det går bättre för oss, haha!).

Nu jobbar jag och det går bra :) haha!

Hur har er helg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0