Familj familj familj!

Jodå, jag tänkte skriva ett bittert inlägg om att jag nu bara har 12 timmar kvar här innan det är helg för även min del.
Men det kommer senare!

Vi hade en helt perfekt kväll igår! Kom ner till restaurangen och där stod redan båda våra familjer samlade.. Och då var ändå vi i god tid ;) haha!
Käkade, pratade (massor!), skrattade, åt lite mer och drack vin. Riktigt mysig kväll!
Familj är det absolut bästa som finns! Är så glad att jag har världens bästa föräldrar och nu dessutom får världens bästa svärföräldrar!

Nu har ju dessutom pappa lovat att betala min brudklänning.. Man borde kanske ta den för 16,000 ändå med släp som inte hade fått plats i Välluvs kyrka? Haha nej ;) Den var faktiskt inte ens snygg så..

Satt och planerade alla upcoming partys igår också ;) Vårt bröllop, svägerskan fyller 25, svärmor 50. Året därpå fyller jag och Nicco 25/30 osv.. :) Kul ska vi ha!

Nu ska jag gå och haffa en mugg te med massa socker i ;) Har redan hällt i mig kaffe så..
Kommer förmodligen att äta ihjäl mig idag, men det är sånt man får ta på 13 timmars pass!

Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Madde

Min helg börjar klockan 16.30 när jag bommar och larmar på mitt objekt Myspys



Kram Madde

2008-07-18 @ 07:43:28
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Vad är det jag läser? Ledig helg? Me 2 :D Längtar till klockan är två så jag kan sticka hem, duscha och sova ytterligare några timmar innan det är dags för lite fest :P

Ska du hitta på något speciellt eller bara vila upp dig?



Kram!

2008-07-18 @ 08:04:09
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0