Födelsedagsgrisen ;)

Idag fyller min bebbe 28 :) GRATTIS igen :)

Ska fira honom med presenter och middag på stan med båda familjerna sen :) Mysigt.. men tror det blir ramlösa för mig..SÅ Trött idag! Tredje morgonen med upp kl 05.
En morgon kvar.. men å andra sidan blir de 13 timmars jobb då. Nice... Eller kanske inte?

Ska i alla fall bli kul ikväll.. Inte träffat mina svärföräldrar på evigheter! :/ Men ikväll så!

Nu ska jag jobba vidare.. Var visst en del att hitta på idag.. 35 ut?! Hur hände detta?
Van vid typ 10 nu.. :) Men tiden går fort och det är bra!
Har precis ätit en megafrukost med Anders, ägg, bacon, bullar och juice o te.. Med andra ord dags för kaffe nu!

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0