God morgon Söndag!

Hej på er!

Här sitter jag på balkongen och väntar på att kaffet ska bli klart.. Vad hände med Sandra som skulle kunna sova i evigheter?
Har väl iofs alltid varit lite så.. När det är varmt har jag ingen lust att sova, då vill jag vara ute och hoppa!
Dessutom är jag hungrig! Får väl ta mig en prommis till Hemköp innan älsklingen vaknar och handla lite gott :)

Blev ingen tung kväll igår. En cider var precis vad det blev, var inte riktigt på humör och tyckte det var lite trist att dom körde exakt samma nummer i "house of fun-tältet" som dom gjorde i fredags.

Men men! Har varit en kul festival allt som allt. Mycket bättre än förra... Förra hade sina ljusa studer.. men även mörka kan vi nog säga.. som när min telefon "råkade" ta sig en flygtur över halva järnvägsgatan.. Oups!

Nu ska jag ha kaffe och läsa lite andra bloggar!

Kram på er och NJUT av ännu en dag i värmen... Jag har semesterkänningar kan jag lova! Men snart!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en underbar festivalhelg och trevliga dagar på stranden. Är så glad att jag har er som håller mig sällskap! Nu börjar jag jobba imorgon men vi satsar väl på en bra helg nästa vecka också?? kram till er båda

2008-07-27 @ 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0