Happy!!

Vaknade sent i morse, hade en superkväll med världens bästa Dessi och Jonas igår! :) Blev SÅ glad när jag såg ringar på även deras vänsterfingrar :) GRATTIS ännu en gång, är så glad för er skull! :) Ser fram emot ett septemberbröllop (haha) ;).

Låg och mös i sängen länge och ville inte alls gå upp.. men upp fick vi gå ändå.. Satt o läste HD bostad och trädgård (ja förra söndagens.. inte hunnit med den ännu) och käkade frukost ihop.
Ner och öppnade brevlådan.. där låg både taxfree katalog och prover på INBJUDNINGSKORTEN till bröllopet :)
Vet inte om ni fattar hur stort det känns.. där gick vi och valde mellan tre olika kort till vårt bröllop!!

Sen kommer jag hit.. semesterfika då både Sara och Axel går på semester idag.. Happy vacation babes ;). Läser mailen.. Där ligget ett helt SJUKT mail med bara massa beröm till MIG! Ord som "inte många höll min klass när det gällde servicebemötande" dök upp och leendet bara växer på mig :)

Ibland stämmer de, goda ting kommer i tretal :)
Jag är HAPPY idag!


Har lust att köpa en flaska skumpa och fira att denna fredagen håller världsklass!


Kommentarer
Postat av: Dessi

härligt med underbar fredag! vi har slöat hela dagen... ska bara mysa med film ikväll! puss!

2008-07-11 @ 19:17:26
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0