Härliga måndag!

Det är bara att inse, i mitt huvud har jag redan semester! :)

Vaknade vid kvart över nio.. Låg och glodde på något dumt tvprogam i en halvtimme och nu har jag gått upp, slängt på mig bikinin och en solklänning, satt på kaffe och bäddat sängen.

Vad dagen innehåller vet jag inte riktigt än? Ska dricka mitt kaffe och köra en snabbdammsugning här hemma. Sand överallt. Någon storstädning orkar jag faktiskt inte i denna värmen.. Men vi behöver ju inte gå omkring och dra runt på en massa grus! :)

Ska ringa papps efter det.. Kanske är han sugen på att ha sällskap av sin dotter.. i så fall drar jag nog ut där och plaskar lite i poolen.. Om inte blir det nog playan. Alldeles för fint väder för att sitta inne.. dessutom är det alldeles för varmt!


Gammal bild på mig i just poolen hos papps ;) Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh vilken underbar bild på dig och tack snälla du för kommentaren på min blogg.

Jasså - blir det bröllop för er om ett år???

Då måste jag kolla igenom din blogg ordentligt för att se hur långt ni kommit i planeringen :)

Hoppas du också får en fin måndag.

2008-07-28 @ 15:44:16
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0