Hela bröllopsgänget!

Sprang ju ner på stan och träffade Maggis, perfelt väder så vi bestämde oss för frukost utomhus på Espresso House. Blev en kyckling och bacon macka och en latte för min del, mums!
Satt där och snackade lite skit och kollade in inbjudningskorten.. Maggis tyckte som så många andra, dvs motsatsen till Nicco's val ;)
Hittade present till hennes kusin på Duka och tog sen en sväng in på Gina (jag handlade inget!!!)
Där inne träffade vi världens bästa blivande svägerska.. Visade korten även för henne och det blev samma svar där.. haha!

Började röra oss mot Knutpunkten och då sprang vi ihop med vår kära toastmaster.. Eller en av dom.. Till och med han valde kort.. och såg lite chockad ut när vi slängde os över stackarn och tvungade honom att välja ;)

Så nu har Maggis träffat alla hon inte kände sen innan.. Har en känsla av att hon och vår andra kära toastmaster = min bror kommer att hitta på nåt skit på bröllopet :P haha

Nåja, nu är jag på jobb och jag och Sofia/Monica är detektiver.. Händer det inget så får man göra så att något händer ;)

Ska undersöka vidare på dessa saker nu.. ;)
Kram på er!


Niccos val... Ska visa alla andras senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0