Inte dags än!

Pratade med pappa innan.
En kollega till honom, och pappan till en av mina vänner gick tydligen bort inatt.

Jag personligen har aldrig träffat honom. Men oavsett vilket är det hemskt..
Vi är lika gamla, sonen och jag. O hur det än är, sjukdom eller inte så är det liksom inte dags för våra föräldrar än. Inte på väldigt lång tid kan jag tycka..

Morföräldrar och farföräldrar får man väl köpa när vi är så här pass gamla.. Dom har ju levt långa liv och även om det är jättetrist och jobbigt så kan man ändå ta det på ett annat sätt. Men föräldrar.. Nu? Nej tack! Dom ska ju finnas kvar i många många många år till!

:(
Jag tänker på dig vännen!

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

=( beklagar... finns ju inget man kan säga för att det ska kännas bättre, men jag tänker på er alla! ibland känns det orättvist, man undrar varför en del måste gå bort alldeles för tidigt!



kram

2008-07-28 @ 17:51:13
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0