Jag ska:

Snart gå hem och möte upp mitt hårt arbetande hjärta på stan..
Gå hem och gosa ner oss under täcket och hålla hand
Sova minst 8 timmars skönhetssömn.

Innan dess ska jag dock:
Gå inom systerhotellet och blinka snällt för att få Petter att ställa upp på Bröllopsmässan. Detta för att:
Jag inte pallar fröken "jag attackerar hellre gästerna med mitt pladder än faktiskt informerar om saker" eller miss "jag glömmer allt jag ska göra hela tiden".
Då är det bättre med Petter. No worries for me!

Nu ska jag ringa Sofia och kolla om hon har kommit fram till valet mellan barnvagnar.. Jag och Monica (smeknamn för bebben i hennes mage) väntar med spänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0