Jag vill ha nya!

Blir alltid lik akinking när jag bäddar rent i vår säng.. Inte samma täcken på båda sidor.. och trista kuddar.
Nej, jag vill ha nya!

Blir till att önska oss presentkort i julklapp eller något. Som det är nu går "överskottet" på lönen till bröllopskontot, punkt slut.

När vi ändå är på gång skulle jag vilja rensa ut skåpet med sängkläder och bara köpa nytt, nytt nytt!
Vårt liksom. Som vi har köpt tillsammans.. Som det är nu är det bara hopplock, lite som var mitt innan och lite som var hans.. Hade varit kul med nytt och fräsch!

 
Bilder från : IKEA

Kommentarer
Postat av: linn

Jag har det med blommorna på. Piffigt. :P

2008-07-14 @ 18:13:47
URL: http://walldow.blogg.se/
Postat av: kim

Gud va lustigt men jag har precis rensat ut alla gamla sängkläder, satte mig precis vid datorn och råkade trilla in på din blogg:-)

2008-07-14 @ 18:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0