Jodå..Jag lever!

Kasst på bloggsidan igen.. Men hoppas ni förstår. Det är sommar jag har njutit i fulla drag av Nicco och solen!
I torsdags blev det ater work med Malin och Nicco. Mys! En cider och et glas vin på Hampan, ett glas vin på nya bishop och sen vidare till Harrys för mat och cider... Där mötte Niccos vänner upp och åt med oss :)
Mysig kväll!!

Igår blev det frukost på Grand här i stan, ut och hälsade på pappa på jobb, dopp i poolen i påarp, grillade på stranden sen middag på kvällen :) Mys de med!

Nu sitter jag här med blött hår som snart ska blåsas och plattas.. japp jobb idag :/ Och imorgon.. Men men det går fort förhoppningvis :)

Kram på er, bloggar mer ikväll då jag har GOTT om tid på jobb ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0