Johansson - effektivitet!

Vi tjejer i familjen som heter Johansson i efternamn är fan grymma när det gäller att vara effektiva! :)

Under denna dagen har jag och mamma lyckats med följande:
Hitta present till Nicco
Växla pengar
Hitta glasögonbågar till mamma
Hitta stället där vi ska köpa min vigselring och kommit fram till att priset blir helt OK, spec med tanke på att jag ska ha den hela livet. (Berättar mer om vad vi ska göra sen...)
Ätit
Kollat i en miljon affärer (var nog typ tre egentligen) och handlat varsin tröja.. Mamma köpte dock båda.. Tack igen ;)
Fikat
Hittat telefonen jag ska ha när mitt satans telenor-abonnemang väl går ut + valt abonnemanget som jag ska ha.

Jag säger ju det, grymt effektiva :)

Nu ska jag spana efter väderböcker som jag så snällt lovade min älskling inatt!
På tal om honom.. Han är bäst i precis hela världen! LÄNGTAR efter att få ha två ringar på vänsterhanden och kalla mig hans fru! :)



Haha, jag vet att du skakar på huvudet nu ;) Men du och älgen passar fint ihop.. Dessutom visar den att du kommer att bli världens bästa pappa en dag i framtiden ;)

Kommentarer
Postat av: mami

Grymt effektiva - det är vi det! Passade tröjan? Jag älskar den bilden på Nikos, urgullig! Hälsa honom från svärmor o berätta att mobilen är bra!

kram till er båda! PS, se kontorsstolarna som en sen/tidig födelsedagspresent till er båda.

2008-07-08 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0