Landat!

Nu har jag landat hemma framför laptopen.
I brevlådan väntade en bekräftelse var till mig och Nicco på va vi hade beställt i taxfree väg ;) haha!
Fyra flaskor vodka och en parfym står det på min... Tror det står två parfymer, en strandväska, en after sun och nåt annat kul på Niccos (kommer inte riktigt ihåg)

Jag ska ha en Sandra dag nu.
Har sjukt ont i magen och ska unna mig en lååång varm dusch med en hårinpackning..sen ska jag dö ut lite i soffan och sen blirdet hårplattning och nagelmålning (om jag nu kommer att palla detta) We'll see :) Men kunde vara kul att känna sig lite fräsch direkt efter jobb imorgon när vi nu ska ha folk och partaja lite :)

Min lillsis ska va med oss hela kvällen imorgon, stanna till fredag och sen slapp hon jobba fredag kväll.. Uuunderbart, hinner vi umgås lite utanför jobb :) Nice!

Nu mot duschen!


Jag och Kiddie;)

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

aha, ny design! vad fint =)

kram

2008-07-23 @ 20:02:22
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0