Lite dålig på det här idag..

Men här kommer till slut en uppdatering i alla fall!

Hej! Hur är det med er alla idag?
Jag är minsann på jobb och det känns helt ok.
22 arbetstimmar kvar. Snart bara två pass.. :) Gissa om jag längtar efter att få sätta mig i bilen och åka hem och dricka champagne på fredagkväll? Min första semester på 3 år (bortsett från paris, men den var bara övertidstimmar som jag tog ut). Dessutom första gången någonsin vi får chansen att bara ta hand om varandra i 16 hela dagar.

Känns helt underbart!

Kvällen igår blev supertrevlig! Massa bröllopsprat med vår ena toastmaster, massa (<-understruket) god dryck, många skratt och allt avrudnades med en gin och tonic vid fontänen/sjön utanför deras hem :) Så mysigt!
Tack!

Till helgen ska vi på bio allihop, ska kolla Hancook ;) Nice!
O nu ska jag jobba lite till innan jag kan slappa lite igen.. Tog mig inte SÅ lång tid att reda upp vad som behövdes göras ;) Nice!

Kram på er sålänge, fler uppdateringar kommer senare, I promise!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Du förtjänar verkligen din stundande semester! Är så avundsjuk att du ska till Grekland! Vill också :D

Kram!

2008-07-30 @ 16:35:37
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohhh champagne låter verkligen som en bra idé att dricka när ni ska fira in eran semester. Hoppas verkligen att ni tar hand om varandra och pratar mycket bröllop :)

Låter hur som att gårdagen blev lyckad - man ska ju alltid avrunda hela kvällen med en extra drink :)



kramis

2008-07-30 @ 16:47:51
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0