Lite mixade bilder

Har varit lite dålig på att komma med nya bilder känner jag.. Och nu har jag ju faktiskt lite tid..

Vi har ju gjort om vårt tredje rum.. Eller gjort om..förvandlat till snyggare iaf.. ;)
Innan såg det ut ungefär så här:


Här höll vi på att plocka ut grejorna.. Jag står precis vd dörren.. snett bakom mig till höger finns en bäddsoffan med divan.. mot andra väggen alltså..

Nu ser det minsann ut så här:



Två nya snygga skrivbord (Mikael) från IKEA
Två snygga nya stolar från
Tidskriftsamlare och lådor är också från IKEA.
Behöver inte kosta så mycket att göra om... 500:- stycket för bordet och 250:- stycket för stolarna.. 1000 spänn ca och rummet är helt annorlunda... Vårt eget office area ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Superfint blev det!!! Önskar att vi hade fler rum, jag sitter i soffan eller i matrummet vid bordet... Men större/fler rum får jag vänta på tills vi hittat rätt hus.. Kram, Maria

2008-07-14 @ 19:54:36
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0