Mitt underbara, allra finaste hjärta!

Som vanligt när jag inte har jättemycket att göra så har jag suttit och läst igenom gamla inlägg här i bloggen.
Hittade detta:


"Finaste

Jag har en sån, underbar skön känsla i hela kroppen idag.

Han är finast. Och min :)
O jag kan inget annat än att le..

Tillsammans är vi galna. Ett par med mer humör än oss två lär man få leta efter, länge. Men på den månaden vi har träffats har han fått mig att falla, hårt!
Jag som var så stensäker att singellivet var grejen för mig, för lång framtid den här gången.
"Hon kommer också att falla som en kägla någon gång"
Haha.

Du är min pärla!♥

Falling faster
Barely breathing
Give me something to belive in
Tell me it's not all in my head"



'

Gick ju inte lika bra sen kanske.. Men det var då det. Nu är nu och han är världens bästa o jag får världens bästa känsla i hela kroppen så fort jag tänker på honom!

Jag älskar dig min krokofant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0