Mucho kaffe

Haha, insåg precis att frukostjejen kollade konstigt på mig när jag skulle hämta kaffe.. Insåg i samma veva att jag inte har druckit något annat än kaffe sen jag kom hi i morse.
Ändrade mig och tog ett glas vatten istället ;) haha!

Bättre humör nu. Varit så sjukt pedagogisk och diplomatiskt (JA mamma OCH pappa.. jag kan!) att jag inte kan annat än vara nöjd med mig själv!
Ni som känner mig vet att just dom här två grejor inte tillhör mina starka sidor! ;)

Men jag fixade det med. Bra stämning här idag också. Skämtas till höger och vänster.. O lunchen får vi ju själva laga nuförtiden ;) haha spännande det med.. :P

Nej, åter jobb, fick en lite hög att göra när jag kom tillbaka från systerhotellet ;)

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Du sörplar kaffe som jag sörplar te :D Men man ska dricka det som är gott och som gör en pigg :)

Kram!

2008-07-10 @ 15:01:35
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0