Mysigt och lite saknad...

Mysig kväll hos Dessi och Jonas ikväll.. Är så perfekt att umgås med dom.. Känns som att vi är på ungefär samma sida allihop.. Eller i alla fall i närheten! :)

God mat, gott vin och massa skratt och som vanligt lärde vi oss nåt nytt allihop,det är NU vi är vuxna gott folk :)
Ska väl försöka vila lite för snart ska vi upp igen och köra svärföräldrarna till Kastrup.. Hoppas detta mongo-regnet lägger av innan dess!

Insett att jag saknar min lägenhet lite.. Inte att bo själv och inte ha Nicco (absolut inte) men att ha MIN lägenhet. Detta är liksom inte min... Hit flyttade jag för att Nicco bor här..
Hm.. Nåja. Så är de väl....


Kommentarer
Postat av: Kimsan

Ja, jordnära är vi allt, haha :) När ska du ha semester egentligen, tycker du bara jobbar och jobbar! Kram!

2008-07-20 @ 19:22:53
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: mamma

Det är inte konstigt att du saknar din lägenhet, det blir aldrig detsamma att flytta in i någon annans lägenhet. Men, så småningom hittar ni något som ni gemensamt flyttar till och där båda är med och bestämmer hur det ska se ut. Kram och snart är det bara 7 arbetspass kvar!

2008-07-21 @ 19:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0