O så vigselringen..

Var inne och pratade med två olika tjejer i två olika butiker idag.
I den första fanns en nääästan likadan ring som den vi sett tidigare.. Dock mycket billigare, fast stenarna var dom minsta.. 0,1 :/ Plus att det bara fanns tio stycken. Kände väl att den är fin, men inte lika fin som den vi sett tidigare.

Så i andra butiken fanns den vi tittat på innan.. med 20 diamanter (större dessutom). Dock ska jag nog ha 16.. Vi får se :)
I alla fall så kan man smälta ner guld som man redan har och använda det till ringen. Skitbra idé då jag faktiskt har ett armband från mormor som jag aldrig kommer att använda, dels för att det är för stort, och dels för att det är i rött guld.. vi har ju vitguldsringar! Ska alltså smälta ner det + ett armband från mamma och på det sättet alltid ha dom två på mig i alla fall.

Jag tycker i alla fall att det är en superidé :)




Så här ser mormors armband ut idag.. Ska spara en av berlockerna.. Kanske fotbollen.. Kan man kanske göra ett sött halsband till en av kidsen i framtiden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0