"Öh okey men eh.. öhh alltså.. eh jag kommer förbi"

Jo.. Denna dagen är faktiskt bra!
Efter det lilla panik-utbrottet i morse har det gått uppåt (fast på ett bra sätt denna gången, inte cykelbacke-uppåt) :)

Om tre timmar är jag faktiskt hemma igen, och dagen tickar på.. Har jag otur måste jag dock stanna över lite. Vi har lite problem med kanalerna, både jag och Petter.. Rubriken säger väl det mesta. Så.. Jag fick dra in honom på hans lediga dag för att kolla på det. Inte kul att ligga massa minus så idag eller imorrn måste det fixas.. Blir säkert bra det med!
Tur att vi är två om det i alla fall.. Men så äre väl alltid, vi hamnar alltid i mitten vi två.

Längtar mest hem till min bebbe! Han har fått ledigt idag, skönt! Är det någon som förtjänar att vara ledig så är det han! Dessutom är det skönt för min egen del, det innebär en hel kväll till med honom denna veckan.. DET tycker jag känns bra :)

Nu ska jag jobba vidare lite här, har en del pyssel att sysselsätta mig med.

By the way:
I LOVE MY ECCO´s! Känns som o gå i ett par Nike! :)

Kommentarer
Postat av: maggski

Gött du älskar dina eccos :D jag e hemma o vilar.. har feber.. mög! ska packa resväskan snart.. trodde inte jag skulle börja semestern med sjukanmälan :S

2008-07-15 @ 13:17:58
Postat av: SANDRA

Jag har också investerat i ett par ecco på jobb! Mycket bra skor! Det är viktigt med bra skor på jobb! Kramis=)

2008-07-15 @ 15:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0