Överambitiös?

Tjena...Vilket ryck jag fick sen förra inlägget!

Har knåpat ihop ett dokument på datorn med bröllopsbudget, så nu är det bara för oss att fylla i siffrorna.. Har börjat i en del också.. Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt summorna..?
Lokalen och bröllopsresan är inga roliga siffror.. men inget man inte visste sen innan förvisso.. Men när man ser det svart på vitt.. aj aj aj.. :( Haha!

Har pratat inbjudningskort med mamma, dukar med pappa, vinglas med Anders (TACK vännen! Utan dina festvåningskunskaper hade jag varit lost!), beställt prover på tre olika inbjudningskort, mailat Fest & Tält här i stan ang. rabatterade priser när man tänker beställa så mycket som vi faktiskt tänker.

Anledning till Fest & Tält ist för Rent a Tent?
Priserna är de samma men på Rent a Tent är hyran för ett dygn och på Fest & Tält är det för två dygn. Skitbra med tanke på att vi tänker duka upp allt på fredagen! :)

Nu kommer snart älskling hem och jag ska försöka slita mig från detta ;) Nog lika bra innan jag gör mig själv galen! Blir många kvällar framför just detta har jag en känsla av ;)

Me today, iförd nya tröjan jag fick av mamma:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0