PANIK!

Jag har sagt det här förut och säger det gärna igen.
Telenor är fan det sopigaste företaget jag vet. Herregud!
Nu är det dock jobbmässigt jag hatar dom, mitt egna abonnemang sa jag upp.. så i slutet av oktober är jag no more Telenor anhängare, tack o lov! Så trött på deras stil nu.. uscha!

Annars var jag på gott humör i morse innan hela den här karusellen kom igång. Solen skiner, ryggen känns faktiskt lite bättre och jag har 30 dagar kvar till semestern.
Sen kom jag hit och det var kört igen.. Nu ska jag jobba mig uppåt igen. Ska börja med att skälla ut dårarna om en kvart. Nice.. skrika på morgonen OCH få betalt fungerar för mig.. Kanske är på gott humör fortfarande ändå? ;)

Ha en fin onsdag!
I eftermiddag ska finally jag och Maggis ses :)


Ikväll ska jag hem och kleta in hela mig i denna :) UUUnderbar semesterdoft!
Älskar Body Shop!

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Haha, bra start på dagen :D

Pigg och vaken annars idag? Vi är två som sliter idag åtminstone :P

Kram!

2008-07-02 @ 07:55:50
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Haha, telefoner som strejkar är ju kanon för affärerna :P

Här är fullt upp, än så länge, blir lite lugnare ju längre in i juli vi kommer, iaf som det ser ut nu. Tråkigt!!!

Annars är allt bara bra, fast idag vill jag till stranden och sola :D

Kram!

2008-07-02 @ 12:00:30
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0