Round, round.. Bara 11 varv kvar.. runt, runt

10 och en halv timme kvar mina vänner!

Var så trött i morse när vi gick upp att jag mådde illa. Men upp ur sängen, borsta tänder, fixa ordning smink, rufsa till hår, på med kläder, la mig i sängen och väntade på Nicco. Hade lätt kunnat somna om. 05,15 är fan ingen mänsklig tid att gå upp!
Ner i bilen, ner till Knutpunkten, på tåget, sova... Nehe inte sova?
i sätena brevid mig (sätter mig alltid på en tvåa och tar upp ALL plats) så tvåan på andra sidan gången alltså.. sätter sig en överviktig kärring som är megaförkyld. Det sista var väl kanske inte hennes fel.. Men jag var redan trött och EXTREMT lättretlig. Tror ni inte hon börjar hosta varannan sekund... Sandra blundar...HOST HOST HOST... Sandra tittar irriterat upp.. och blundar igen HOST HOST HOST... osv.. Till jag fick nog och vräkte ur mig "men för i helvete DRICK VATTEN!!!"

Kärringen såg rädd ut...halade upp sina halstabletter.. Men då var jag redan arg.. så ett kinkigt "kunde kanske tänkt på det tidigare" råkade kanske höras från mitt håll också.. Dock inte så säker på att hon hörde det...

Så kärringen.. Om du läser detta. Förlåt. Det är inte ditt fel att jag får jobba 13 timmar min sista dag innan jag är ledig. Fast.. Jag hade nog tyckt att du var jääävligt störig i alla fall...

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, visst är väl morgonhumör underbara!! Jag tyckte det var roligt att du sa till henne, den tjockisen! :D

2008-07-18 @ 12:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0