Skicka sms, öppna dörren, dricka kaffe, uppdatera bloggen...

Ett schema gott folk, det är vad jag lever på idag!
En timme i taget.
"När klockan är tolv kan jag skicka ett sms till Nicco"
"När klockan är halv ett kan jag äta"
"När klockan är ett kan jag öppna och vädra lite, få lite frisk luft på köpet"
"När klockan är två kan jag dricka kaffe och sen räkna kassan"
"Vid tre börjar Petter på systerhotellet, då kan vi köra stängning av kanaler via telefon"
"Vid halv fyra-fyra kan jag börja med bokningens rutiner och pyssla med lite sånt"

Puh... Det är INTE roligt! Hade jag bara haft fullt upp.. Visserligen hade man varit grymt trött då..Men tiden hade gått fort, det gör den definitivt INTE nu!

Men om 40 minuter ska jag dricka kaffe.. O nu ska jag besvara ett mail. 6 timmar till.. Bara 6 timmar.
Yei..


Kommentarer
Postat av: Peaches

vad jobbigt det låter :/

Svara gärna på frågan i senaste inlägget "Jag vill veta!" om du kan! Kram

2008-07-18 @ 18:23:56
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0