Slitna paret..

Jag tror att vi båda kvalificerar in under "tröttaste paret någonsin" just nu.
6 pass....6 pass till.. Det är mitt mantra.

Har varit en bra dag som jag tänker berätta mer om imorgon.

Nu nöjer jag mig med att säga godnatt.. Och hoppas att ni gillar min nya desin, jag är nöjd, men har en till jag vill testa, men det kommer de med :)

Tänkte förresten (någon gång under helgen) lägga upp lite bilder på allt vi har planerat så här långt.. Från kyrka, inbjudningskort och lokal till vigselring och tårta :) Tänkte att det kunde vara lite kul.. Så de kommer nog, håll utkik!

Natti vänner... Efter morgondagens pass är det endast 5 pass kvar.. och ett steg närmre det jag tror kommer att bli en underbar helg!


Winnerbäck konsert.... You can stand under my umbrella ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0