Smältande Sandra

Herrejesus vad varmt det är här inne idag! Tror jag smälter bort!
Det är TUR att vi inte gifter oss i juli med tanke på lokalen vi har valt (fönster överallt).
Just ja, jag lovade visst en sammanställning med vad vi har kommit fram till hittills.. Det har jag faktiskt totalt glömt bort men jag LOVAR att det kommer i helgen. Då har jag lite tid mellan föräldra-påhälsningar och städning/röjning och packning :) Måste ju ta en paus också.. Och att blogga är verkligen en paus för mig!



Nu fick jag visst ett uppdrag här.. Lätt när ingen är på plats.. semestertider är verkligen fina grejor, Hrrm...

Nu är i alla fall planen som följer:
15,00: träffa åse.. Fika, shoppa och snacka skit!
17,00: träffa resten på Lundia, äta gott och snacka en MASSA mer skit :P
 
Hon den där lillasystern ska ju också med.. O henne har jag också en del att prata med om ;) haha!



Åka hem och somna i världens bästas famn och veta att det endast är 8 arbetstimmar kvar innan skumpan står på kylning.
Ahhh ryser bara jag tänker på det. Helt underbart, finns inga andra ord :)


Semesterkänningar :)

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

vilken härlig bild på dig o din älskling!

hoppas allt är bra!

kram

2008-07-31 @ 22:23:02
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0