Smälter!

Jag rinner snart bort.. Fy farao vad varm denna uniformen är mitt i sommaren. Känns som att ha en skidoverall på sig. Phu!

Goa Bella kommer dock tidigare så att jag hinner med ett tidigare tåg.. Gör att jag är i stan en helt timme innan jag skulle ha varit där. Skönt. Hinner umgås lite mer.
Bara LÄNGTAR efter att få ta på mig jeanskjolen och linnet nu..Det här är allt annat än skönt! Skulle behöva en iskall dusch innan jag sticker in till Hbg också men de hinner jag inte så får fräscha till mig på andra vis :)

Långsamt som tusan här idag också.. Ska börja sätta upp lite fruktfat om ca två timmar. Vill ha dom i kylen så länge som möjligt.. känns lite godare så..

En kall cider nu och lite äcklig festivalmat på de ;) Haha Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0