Smärta (men dagen är fortfarande jättebra!)

Jag har så förbannat ont i ett muskelfäste! Har haft det i snart en vecka och blir det inte bättre över helgen får jag nog snällt be en läkare om lite botemedel.. Känns inte alls bra!
Precis där benet slutar upp mot överkroppen ni vet.. där är ju ett muskelfäste.. inte ljumsken utan mer mot höften sett.. AJ! Tror det är kombo av höga klackar (som sett bättre dagar) och mycket stående nu på jobb nu som har orsakat det.
har vaknat varenda gång jag ska vända mig till höger då det är den muskeln man använder för att dra runt benet.. Aj igen!

Annars är det fortfarande jättebra. Har visat pärlorna på jobb våra inbjudningskort.. Blandade åsikter måste jag säga. Calle och Tobbe är klockrent på Niccos sida. Jag själv har inte riktigt kommit fram till vad jag tycker än.. Mer än att ett av dom går jättebort. Bara klumpigt och trixigt att ens komma på hur man öppnar det!

Kollade igenom vår taxfree katalog lite snabbt också.. Mycke fint.. Men så himla billigt är det inte, billigast är nog spriten! 99DKK för en flaska ABSOLUT med valfri smak. Tror vi ska ha med oss ett par hem.. Sugen på att testa Ruby Red och Apeach. Har ju två flaskor Mango hemma redan ;)
Jag ska dock unna mig en ny parfym. Tröttnar på att använda samma hela tiden så nu ska jag bara bestämma mig för vilken jag ska ha. Ni var lite kassa på tips sist, är ni bättre denna fredagskväll kanske?

Nu ska jag återgå till lite jobb här.. Lämnar dock lite till helgen. Jag är inte alls på humör just nu.. Och jag lär hinna.. Har två kvällar till innan nästa vecka startar!


Nuvarande parfymen ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi enades om "Ebony Style". Dels för att jag får dille av att tänka på att allt ska matcha, och att ingen får ha på sig kläder som gör att alla menyer, vigselprogram and so on skär sig.. Haha, jag vet att jag är underlig. Svart och vitt får det bli. Då kan jag inte bli galen ;)

2008-07-11 @ 19:41:35
URL: http://lull-lull.blogspot.com
Postat av: mamma

Puma har en ny parfym som luktar så gott!! Passar dig perfekt!Kommer dock inte ihåg namnet - något med aqua???

kram

2008-07-12 @ 09:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0