Telefontips någon? (Vettig dag det här)

Hej på er igen!
Oj vad det bloggas från min sida idag! Haha..
Har verkligen inget vettigt att göra.. De senaste timmarna har spenderats med att skriva om ett par fakturor, göra boknings rutinerna, kolla youtube klipp med grabbarna, pratat med mami som kom hem idag, spanat på brudklänningar och svarat på en miljon frågor från ett brudpar.. Hum. Nurå?
Tre timmar to go.

Youtube börjar bli tomt för min den, slå den!

Laddade över ny musik på mobilen innan jag stack, skönt med lite nytt sound i öronen på vägen ner faktiskt. Har inte lagt till eller tagit bort något sen jag skaffade mobilen i oktober.. Dags nu ;)

På tal om det så byter jag ju abonnemang i oktober.. men min mobil (som vi fixade via mammas abonnemang) kommer att vara fortsatt låst till telenor i över ett år till. Har en bra telefon nu. Med 5 megapixlar (Sony Ericsson)... Så vad ska jag ha för någon istället? Tips tack?
Hur jag än kollar runt så hittar jag inget..
Sugen på iphone.. men det blir svindyrt.. Och när man lägger undan pengar till ett bröllop är inte dyrt något jag vill satsa på. Vill ha en telefon som ingår i abonnemanget som jag inte behöver betala extra för...Så??


Grymt sugen på en sån här till söndagsmiddag.. men vi försöker vara nyttiga nu. Attans :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0