Telenor - Om du bara vill ha problem

Jag är ledsen.
Jag vet att en blogg kanske inte är till för att göra dålig reklam för företag.
Men den är till för att ventilera känslor och åsikter.

Så..

JAG HAtAR HELVETES JÄVLA SKITTELENOR! (hade egentligen mycket värre ord här!)
Ni tror inte att det låg en räkning över mitt mobila bredband och väntade på mig när jag kom hem igår. Samma mobila bredband som jag INTE har haft på fyra månader? Samma mobila bredband som jag fick papper hem över förra månaden att det var uppsagt... med VISS fördröjning.. Men hey det är ju Telenor, vad kan man förvänta sig? Inget snabbt och inget bra i alla fall.

Drog iväg ett mail som var allt annat än trevligt och nu har jag kundservice på tråden. Tror "Efterblivna" och "Skitföretag" samt "Sopor" är nämt X antal gånger.

Nu är jag förbannad!

Kommentarer
Postat av: Alice

Vet PRECIS vad du menar! Har oxå haft telenor, och det var inget annat än problem, problem, problem... Tex när jag skulle få en ny telefon. Jag skulle få telefonen på måndagen, och de skulle flytta över mitt nr och abbonemang natten till onsdagen. Telefonen kom inte förrän på Fredan, och de flyttade över numret ändå! Vi bråkade rejält med dem, vill jag lova...

Ha en bra dag =)

2008-07-10 @ 12:48:47
URL: http://alice92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0