Thänx!

Som Maggis hade sagt om hon hade varit här.. (fast hon kommer hem ikväll så.. ;))
Precis bokat in mina komfgäster på lunch på Lundia.. Lite miss i kommunikationen här.. :/ attans, men Karin fixade så det är chill.

Hej och Hå snart har halva dagen gått! Kommer att bli HETT idag, känns i hela huset här redan! Phu!
Men men, här klagas det INTE! Jag är ledig imorgon, och eftermiddagen idag. Ska sätta mig på balkongen med en drink när jag kommer hem, that's it! Kanske hinner ta en kall dusch först dock ;)

Verkar bli fullt hus ikväll.. pratade med näst äldsta systerdotten igår, hon och sambon tittar visst också in.. "hon o sambon" haha hjälp vad stora vi har blivit allihop.
Två äldsta systerdöttrarna har sambo, en av dom är förlovad.. Jag är förlovad och ska gifta mig.. Tjena!

Ska försöka vara duktig på att ta lite foto ikväll, men lovar inget :P

Kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ska bli kul att ses alla! Ska man ha nåt med?

kramisar

2008-07-24 @ 12:59:59
Postat av: Kimsan

Snygg din blogg blivit :D

Får se om det blir något Helsingborg, fredagen är än så länge bara halvplanerad, shopping för hela slanten :P Sen får vi se var vi tar vägen. Annars får ni komma till Eslöv och festa på lördag :D Invigning på stans andra nattklubb, haha!

Kram!

2008-07-24 @ 13:20:31
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0