Tisdags-trevligt!

Idag blir en bra dag.. Igen. Jag bara vet det :)
Sitter här med två knäckemackor (havre) och mango juice.. ;) Gott!

Blir antingen ut till pappa en sväng eller stranden.. Dit vill jag dock ha med pappa, hade varit bra för dina ben! Vi köper ett parasoll på vägen ;) (papps är inte jättegalen i sol längre)

Tänkte bjuda på lite bilder på MIG själv från igår ;) Haha Egokick :P


Samtliga från poolen ;)

Sen har vi utsikten från vår balkong igår kväll när jag satt och svalkade mig:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh underbara bilder från poolen :)

Vill också ligga och steka och gärna ha lite mera semester :)

Hoppas du får en riktig trevlig tisdag tjejen :)



kramis

2008-07-29 @ 12:36:55
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Maria

Underbart med pool!

2008-07-29 @ 17:02:25
URL: http://filmochnytt.blogg.se/
Postat av: mami

Attans vad skönt det ser ut..jag vill också ha pool, kan man bygga en på taket?? kramisar

2008-07-29 @ 17:23:26
Postat av: mami

Attans vad skönt det ser ut..jag vill också ha pool, kan man bygga en på taket?? kramisar

2008-07-29 @ 17:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0