Tjohej!

På plats igen.
Sovit helt underbart inatt trots en fläkt som brummade hela natten.. Den bara MÅSTE vara på annars dör vi av värmeslag i sovrummet!

Vi kom hem och käkade Mcdonalds-käk (jättenyttigt jag vet!) och sen hopp i säng.
Nu är man på jobb efter att vi gick leende ner för backen båda två. Nu är det INTE långt kvar ;)

Har dock en känsla av att passet imorgon kommer att kännas SÅ långt.. Men men, det får man överleva.. Får skriva 100 bloggar istället, för sen på semestern lär det nog vara lite torka på den froten.. Får förvarna er redan nu ;)

Ser ut att bli fint väder idag igen! :) O jag o Anders har precis käkat ägg och bacon frukost.. Återigen, jättenyttigt jag vet. Får trösta mig med att gymet väntar efter semestern. Ett nytt gym dessutom :) Spännande :P

Nu ska jag gå och hämta lite juice ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0