Trött-Boll

Seg idag, riktigt seg.
Har nog fått rätt på Telenor dock.. För denna månaden vill säga, litar inte ett skit på att det INTE kommer en räkning nästa månad. Ussch, så förbannat trött på dom!

Nåt annat som gjorde mig lite kinkig:
Mailade kyrkan i början av Juni för att flytta vår vigseltid från kl 16,00 till kl 15,00. Hade fortfarande inte fått svar så slängde iväg ett nytt mail igår för att dubbelkolla.
Svaret?
"Vi har inte fått något mail och den tiden är upptagen"
Kort och bra. Happ... :( Så var det med de.. Känns lite tight, men så får det väl bli har jag en känsla av.
Jaja lika bra o släppa det. Nu blev det kl 16.. får helt enkelt göra det bästa av det.

Vill hem och dra täcket över huvudet igen. Sovit skit, som alltid när jag jobbar vändpass. Lyckas aldrig somna och sover aldrig nån djupsömn.. :/
O så Winnerbäck ikväll.. Näe. jag är verkligen inte sugen just nu. Men det löser väl sig det med. När man väl är där så piggnar man väl till förhoppningsvis... Så jävla tight med tid bara. När jag väl kommer hem är klockan lite över fyra.. vill hinna ta en dusch och andas.. men det är knappt eftersom insläppet är redan 17,00.. Kul.

Jeje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0