Vad hände???

Okey, det är bara till att erkänna, jag har verkligen inte haft megamycket att göra idag.. MEN NU, den sista timmen har det bara lastats grejor på mig :(. Det är ju NU mitt huvud vägrar samarbeta, magen kurrar och benen fullkomligt vägrar att stå upp... Prova stå i högklackat i ca 13 timmar.. Have fun säger jag bara. Jävla skit.

Det här kunde väl kommit i morse när jag hade TID och framförallt LUST att pyssla.
O inte har jag och Petter fått stängt några kanaler heller då han är överlastad där borta. Typiskt :/

Om en timme sitter jag i bilen med världens bästa, är på väg hem och ska handla sushi. Ska åka hem, ta en dusch, på med mjukiskläder, sjunka ner i soffan med MASSOR av sushi, massa Loka och minst fyra Gilmore avsnitt ;) Om vi inte övergår till en film sen.
Ska bli så galet underbart! Denna lediga helgen är efterlängtad! Min andra (och sista) på hela sommaren. Spännande.

Imorgon ska vi sova ut.. Och bara ligga och gosa hela dagen innan vi beger oss till Dessi och Jonas för en mysig middag i ängelholm. På natten sen ska vi köra svärföräldrarna till Kastrup.. Kan bli lite mysigt i sig det med :) Åka bil mitt i natten och hinna prata lite!

Blir nog inte jättemycket bloggande för min del denna helgen. Men jag hoppas ni får en fin helg, det SKA jag ha, det förtjänar vi!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0