Vad hände?

Började dunka lite smått i huvudet när klockan var ca 12,15 hemma så jag la mig på sängen i en halvtimme innan jag skulle åka.
Skulle ner på jobb, på tåget kände jag själv att ett migränanfall var på väg... Kunde knappt sitta upp.. Väl här släpade jag mig runt för att byta om...
Kändes som att ögonen skulle hoppa ur huvudet så ont det gjorde.. Spytt två ggr och bara kunnat sitta i en halvtimme.
Var dock smart och tryckte i mig en ipren och två treo redan när jag kom hit..
O Tack GODE GUD får jag tydligen inte samm anfall som för några år sedan. Det gör ont fortfarande men jag har hinkat i mig vatten och precis lyckats äta lite.
Mina grabbar här är världens bästa.. Verkligen. Kommit in med mat och kallt vatten (dock utan is för då hade det blivit för kallt).  Dom gör ett bra jobb när Nicco inte kan vara i närheten! :)

Nu ska jag gå och hänga lite mer med mina kära kollegor, vi är inte jätteöverarbetade idag, vilket nog är tur :)

Ska visa er lite planerade inköp till bröllopet sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0