Vet inte riktigt?

Jag har ingen ork. Tyckte det var så kul att blogga där förra veckan o innan dess. Men har tappat det.. Känns lite som att all den energi (eller den lilla energi) jag har måste läggas på jobb just nu.
Enda sättet att få det att fungera för tillfället.
Allt bråkar med mig. Tonvis med uppgifter som bara läggs på hög. Uscha! Tror minsann att semester är ett måste för mig just nu.
Jag är SÅ trött på allt vad hotell, hotellgäster och personal heter. Men om 31 dagar gott folk så har jag också semester.. om 31 dagar och ca en timme är jag på väg hem från jobb och har två goa veckors ledighet framför mig.

Efter det är det tänkt att jag ska jobba i ca 4 månader och sen vara ledig över jul och nyår med hjärtat för att kunna ta igen med familj och verkligen komma nånvart med allt vad bröllop heter, då är vi ju plötsligt rätt så nära inpå det.. Som jag längtar!!!

Men först semester. Tror min rygg kommer att jubla den dagen jag slipper stå i ett par pumps 8 timmar varje dag. Undrar just hur min stackars rygg kommer att må den dagen vi bestämmer oss för att försöka skaffa barn.. Uff :(
Senare problem, kanske har fixat till den tills dess, det är ju trots allt en hel del tid innan det är dags för bebis ;)

Natti gott folk, nu ska jag lägga mig i sängen framför det femte avsnittet Gilmore för kvällen och bara njuta av älsklingens sällskap!

Världens goaste svägerska tittade förbi innan också.. Är SÅ mysigt med familj.. O jo.. Jag ser nog "den delen" som min familj på sätt o vis redan. Känns så rätt alltihop bara! Tänk att man hittade världens bästa kille.. med världens bästa familj. Tillsammans bara måste det ju bli perfekt ;)



Lördags.. Jag i outfit och jag och Dessi med drink i högsta hugg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0