Vigselringen

Efter en mysig dag (efter jobb vill säga..även om slutet var väldigt bra) på stan med Maggis så är det snart dags att nanna.
Vi hann med en del;) Iste, cheesecake (heavy on the cheese!!), shopping på Gina, njutning av solen och massa massa snack! Tror vi har tagit igen en del men har en massa kvar, så enkelt är det!

Shopping på Gina ja.. galningarna hade rea där.. Som om det inte är farligt nog redan att släppa in mig i en Gina butik, jag är som gjord för kläderna där.. eller dom är som gjorda för mig?
Oavsett vilket så fick en turkos tubtop och två linnen med korsade band i ryggen (ett rosa och ett vitt) följa med hem. Tror det blir premiär för ett av dessa tre imorgon på after worken ;)
Ska träffa Malin och sen ha after work med min älskling, skoj!

Lovade Maggis en bild på ringen som ska bli min och sitta sådär perfekt brevid förlovningsringen.. Så här är den, I LOVE IT!
Nu är de gilmore och sen sängen!


Brevid denna:


Kommentarer
Postat av: maggski

tror den kommer passa alldeles perfekt sidan om den andra :) kul o se dig idag! :D natttiis

2008-07-02 @ 21:54:59
Postat av: Evelina - blivande brud <3

vad fint det kommer bli! vitguld är så snyggt =)



kram

2008-07-03 @ 18:22:22
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Dessi

den är så fin!

2008-07-04 @ 20:32:21
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0