Voila!

Shit, måste bara säga det igen; Denna dagen har gått FORT!
Slutar om en och en halv timme.. Ska hem och power nappa och sen hit igen kl 07 imorgon.
Känns lugnt på sätt o vis.. Men Winnerbäck på kvällen kommer nog att bli lidande... :(
Är väl tänkt att vi ska cykla dit dessutom.. Inte alls sugen på de om jag ska vara ärlig.. Men det löser väl sig imorgon skulle jag tro!

Emelie och Caroline (?) har stått här i en timme och hållt mig sällskap, uppskattat då det verkligen lugnade ner sig efter 20,00. Nu ska bara kassan räknas och sen ska det kollas av att allt är gjort.. Tror faktiskt jag har lyckats fast det blev lite rörigt i början! :)

Vad gör alla ni andra denna onsdagskväll?


I detta vädret börjar man nästan längta efter höst och dessa underbara skapelser ;)
Dock skiner visst solen nu.. Men det har den knappast gjort hela dagen.. Som vanligt skulle jag vilja säga :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0