Yes!

Om en timme går denna tjejen hem! Tjoho!
Ska bli skönt att krypa upp i soffan (eller vad som nu händer?) med världens bästa och bara njuta av att endast ha 6 pass kvar innan det är dags att lämna in ;) Haha!

Fått gjort en massa idag men ändå känns det riktigt segt. Står lite och stampar känns det som.. Men men, så äre ibland!

Fick svar av Tårtesset idag :) Ett svar jag faktiskt gillade...Lovar att skriva mer om detta sen! :)
Nu kommer snart Mackan så jag ska dricka en kaffe med honom innan Emelie kommer och sen får jag gå hem! :)

Bild på den tänkta tårtan + lite annat kommer när jag kommer hem, har inte tillgång till bilden här!


Jag LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

hihi ja det är ju bara så grymt underbart med lite utlandssemester!



jag är ledig denna veckan ut o sen börjar jobbtråket igen =)



när pker ni?

kram!

2008-07-22 @ 16:56:32
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0