All mine!

Fick minsann öppna två paket idag.. En månad före födelsedagen. Dock har jag själv betalt för dom båda så det är kanske inte så konstigt :P haha!

Ena paketet kom redan igår men jag var tröttis när jag kom hem. Innehöll mina ballerinaskor från La Redoute! :)
Kommer ni ihåg de där grå-svart randiga? Dom var precis så underbart söta som dom ser ut att vara på bild. Kanske ett halvt nummer för stora men det blir varmare.. o ni vet själva.. varma fötter=svullna fötter!

Andra paketet innehöll Gilmore Girls boxen. CRED till CDON för otroligt snabb leverens! Sex discar med 21 avsnitt Gilmore Girls framför oss.. I like it!

Nu har inte jag tid att sitta här längre. Hemköp here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0