Älskade Ängel + bitterhet

Nej, det är inte låten jag tänker på, det är Nicco!
Nicco och att om fem timmar åker vi hem, äter på BK på vägen och kommer hem till en mysig soffa, ett glas vin och ett avsnitt Gilmore Girls. :) Vi är SÅ lika ibland och jag älskar det!!

Bitterhet. Lite.
Jobb känns sådär. Har inget sug längre, inget alls om jag ska vara ärlig!
Hovis ikväll är min gamla favvohovis..  Det är förmodligen den sista fredagskvällen som vi jobbar ihop. O samtidigt som vi har rykt ihop ett par ggr på senaste kan jag inte riktigt släppa hur bra allt fungerar jobbmässigt. Nu kommer en ny.. som egentligen skulle kunna blir skitbra..men chansen är lika stor för att det blir ett pucko.
Men vi hoppas på det bästa :) O hoppar över bitterheten. Jag passar inte i bitter-dräkt :)

Vädret utanför är fruktansvärt. VEM beställde en regning/slaskig/Iskall påsk? Den jäveln vill jag i alla fall prata med! Du ligger risigt till!
Jag vill ju ha sol och en lite tunnare jacka. Kanske till och med kunna gå till alla påskmiddagar i en kjol utan att faktiskt riskera förfysningsskador. Suck..

Nä, om man skulle ta och inventera lite bland bröllopsresor kanske? Vi pratar ju om Aruba eller Venezuela, men vem vet? :) Tips någon?
Vad som helst skulle kunna liva upp min gråa vardag just nu faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0