Är det dags?

Så.
Efter intensivt bloggande från sängen (se de två sista inläggen) så ska jag stänga ner datorn och krypa under täcket.
Min underbara blivande man ringde precis och varnade för att han skulle se ut som en snögubbe när han kom hem ;) haha. Det snöar massor.
Som jag sa till honom igår kan jag inte riktigt låta bli att bli Sandra 4 år igen när jag ser snö. Kan liksom inte låta bli att le liiiite samtidigt som jag svär och förbannar den så kallade våren :P Sån är jag!

Oj vad mina ögon börjar klippa här.. Tror hela min kropp har ställt in sig på att jag ska upp klockan fem imorgon :(. Brukar dock ha riktigt svårt för att somna innan älsklingen kommer hem och kryper ner brevid mig så att jag får somna i min grop ;) För er som inte vet så har Nicco en grop i sin axel som passar mitt huvud perfekt :) Gissa om jag har somnat gott där många gånger? Haha.

Vet inte hur intensivt bloggandet blir imorgon, börjar kl 7. Slutar vid halv fyra och sen ska jag hem och träna. Blir nog en blogg från jobb och sen nån hemifrån givetvis ;)

Nu tror jag minsann att någon kommer här utanför.. MYS!

image567
Jag vill ha vår.. och en prommis på Fredriksdal :) Djurbebisar är sötast:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0