Bästa!

Idag känner jag mig så nära en annan människa som man bara kan komma.
Frågade Nicco i förmiddags om han ville vara brudtärna också på vårt bröllop... Jag gifter mig nämligen med min bästa vän. Jag är tillsammans med en kille jag kan berätta allt för, dela allt med. Underbara grek :)

Vi har en Sandra-Nicco dag. Dvs vi gör inget vettigt alls. Har sett färdigt filmen vi började på i fredags, pratat massor, myst, varit iväg och handlat. Nu har jag precis gjort hallon-jordgubbsmoothies till oss och min stjärna gör pizza :) Hrm.. Kan vara så att jag snart har ätit upp alla oliver dock ;) Haha han får skylla sig själv som ställer fram dom :P haha...

Nej, ska återgå till att titta på när hjärtat jobbar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0